wtorek, 24 czerwca 2014

Sezonowe Rześkie

Browar Sierpc (Kasztelan) wypuścił na rynek wynalazek o nazwie "Sezonowe Rześkie". jest to limitowana edycja specjalnie na lato 2014. Na butelce czytamy, że to lager z owocową nutą. Nabyłem z ciekawości i postanowiłem spróbować, dla dobra tych, którzy zauważyli ten produkt (prawdopodobnie jak ja na półkach "Biedronki").

Co jeszcze na butelce? Ekstrakt 12,7%, alkohol 5%.

Po analizie smakowej okazało się, że w całym produkcie (celowo nie piszę "piwie") najbardziej podoba mi się... butelka. Etykieta w starym stylu i ciekawej kolorystyce do mnie przemawia. Zawartość już nie. To, co znajduje się w środku jedynie ogólnie przypomina piwo i to też głównie z wyglądu. Napój jest gorzki, ale nie goryczką piwną, ale jakąś chemicznie - cytrusową. Być może znajdą się amatorzy tego trunku, ja do nich nie należę, ale produkt wybitnie nieudany. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz